31 Mar 2016

My new lovely home // Dada's travelling

Hello loves!

As you could see on my Instagram, I have moved from Slovakia. And where? To Bournemouth in England! We were planning this moving for months, so I´m happy that is behind me now. We have (me and Mario, my boyfriend) always wanted to move from Slovakia and discovered the world. 
Why did we decide for England? First and the most important reason was that we wanted to be in Europe in English speaking coutry. And the second reason was the price of school, since we wanted to study English. We were looking for som many schools, language courses, cities to study and live and types of studies. 
We travelled by bus (Student Agency) because we had so many luggages and it would be very expensive by plane. Our journey to Bournemouth took 28 hours. But the coach was almost empty, so we had a lot of space for sleeping. Everybody had mini television and hot drinks were for free. 
However, finally we are here and everything is great. We live with a typical English family. We have a perfect and big room with big windows and big bed and big sofa... everything is big here :-D The house is the biggest house in which I have been, during my whole life. We have perfect breakfasts and dinners. The family have three dogs, so I´m in the heaven here :-). 
On Tuesday we went to the school for the first time. I was scared so so much. Actually, I´m a very stressful person.  We had a test because the teachers wanted to know in which level of English language we are now. And of course, I was bad in the test. And why? Because I´m stressful. Mario told me that everything is okey, that when they see that my English is better I will go to higher and higher levels. I know it, but you know, I want to be the best one :-D So Mario have different lessons than me. I´m worse than him :-D. But I will be better and better, I know it. We have lessons everyday from Monday to Friday. 
Okey, I think that it is everything for the beggining from England. If you have some questions about our school or studying English or something else, please let me know in the comment section <3 Serusky

Ahojte!

Ako ste už mohli vidieť na mojom Instagrame, odsťahovali sme sa na nejaký čas zo Slovenska. A kam? Do Bournemouth v Anglicku! Mesto sa nachádza na juhu Anglicka, dva a pol hodiny autobusom od Londýna, s krásnym morom, pieskovými plážami, typickými anglickými domami. Už veľmi dlho sme s Máriom (mojím priateľom) chceli zbaliť svoje veci a ísť objavovať svet. Plánovali sme túto cestu mesiace, takže som strašne rada, že to je už za mnou. Všetko je tu iné ako u nás na Slovensku. Prečo sme sa rozhodli pre Anglicko?

Prvý a najdôležitejší dôvod bol, že sme chceli na začiatok zostať v Európe, ale samozrejme v anglicky hovoriacej krajine. A druhý dôvod bola cena štúdia. Pretože sme chceli v zahraničí i študovať, museli sme sa pozerať i na túto stránku veci. Na tú peňažnú stránku. Hľadali sme vhodné školy, kurzy, mestá a typy štúdia.

Cestovali sme autobusom (Student Agency), pretože lietadlom by to bolo pre nás dosť drahé. Mali sme so sebou totižto obrovské množstvo batožiny. Cesta do Bournemouth trvala aj s prestupom v Londýne 28 hodín. Ale autobus Student Agency bol  plný iba do polovice, takže sme mali veľa miesta na spanie. Každý mal vlastnú mini televíziu, teplé nápoje boli zdarma. Musím povedať, že to bolo omnoho pohodlnejšie než auto alebo lietadlo. Teda, bolo to ako v prvej triede v lietadle. A keby ste chceli letieť napríklad do Kapského Mesta alebo do Sydney, cestovali by ste tiež okolo 24-30 hodín. 

Ale teraz sme už konečne tu a všetko je skvelé. Bývame s typickou anglickou rodinou, máme dokonalú veľkú izbu s veľkými oknami a veľkou posteľou a veľkým kreslom. Všetko je tu veľké :-D Dom je najväčší v akom som kedy bola. Mávame výborné raňajky aj večere. A rodina má troch psov, takže ja som v siedmom nebi :-) 

V utorok sme boli prvý krát v škole. Strašne som sa bála. Som neskutočne stresujúci človek. Mali sme test, pretože škola chcela vedieť na akej úrovni jazyk ovládame. A samozrejme som bola hrozná, takmer nič som si nevedela spomenúť. A prečo? Pretože stresujem. Mário mi povedal, že je všetko v pohode, keď budú vidieť, že moja angličtina je lepšia, pôjdem vyššie a vyššie. A to všetko samozrejme viem, ale tak chápete, chcela som byť najlepšia :-D Takže Mário má rozdielne hodiny ako ja. Nebudeme spolu v triede, budeme spolu iba chodiť do školy a bývať spolu. Takže vlastne ako doteraz, keď sme chodili do práce :-D Moja angličtina je horšia ako jeho, čo už :-D Ale viem, že budem lepšia a lepšia, pretože chcem ;-) Školu máme každý deň, od pondelka do piatku. 

OK. Myslím si, že na dnes máte odo mňa kopec nových informácii. Ak máte nejaké otázky ohľadom školy, štúdia anglického jazyka v Anglicku, alebo hocičoho iného ohľadom nášho pobytu v Anglicku, neváhajte sa spýtať <3 Serusky
Student Agency

Prague from window bus / Praha z okna autobusu
Perfect thing when you travel / Výborná vec na cestovanie


Centre of Bournemouth is one big park <3 / Centrum Bournemouth je veľký park <3

Dada on Poole Beach /Dada na pláži v Poole

Dada on Poole beaches again :-D / Dada na plážach v Poole znova :-D
Bournemought Beach / Pláž Bournemouth

Bournemouth Beach and Pier / Pláž a mólo v Bournemouth

8 comments:

  1. Fotky sú krásne:)) a koľko tam plánujete byť?
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujeeem :-) minimalne pol roka urcite, potom sa uvidi :-)

      Delete
  2. nech sa Vám tam obom čo najviac darí, veľmi Vám to prajem :) veľmi ma teší že Tvoje sny sa stávajú realitou... Michal S.

    ReplyDelete
  3. Vyzerá to tam nádherne ♥ Nech sa ti darí! :3

    ReplyDelete
  4. Daduška veľmi sa teším z teba aj z Mária ♥ je super, že si plníte sny a dúfam, že sa poriadne naučíš po anglicky a budeš ma potom doučovať :D:D užívajte si to tam a teším sa na ďalšie články ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miuska moja, dakujem 💕🌸💕 a samozrejme, ze naucim, uz som sa aj naucila a to som tu chvilu :-D

      Delete
  5. Daduška veľmi sa teším z teba aj z Mária ♥ je super, že si plníte sny a dúfam, že sa poriadne naučíš po anglicky a budeš ma potom doučovať :D:D užívajte si to tam a teším sa na ďalšie články ☺

    ReplyDelete

Lovely comments ...